درباره کارفرما

گروه چاروچرخ فعالیت خود را در سال ۱۳۹۳ آغاز و از فروردین ۱۳۹۴ فعالیت خود را به صورت حرفه ای در حوزه‌ی طراحی و تولید سرامیک‌های ظریف ادامه داد.

این گروه در ابتدا متشکل بوده است از شهرزاد هزاره نژاد، خشایار بیطاری و دانیال رضوانی که در کنار هم به تولید ظروفی روی آوردند که در عین توجه به صنایع دستی بومی، مدرن و مناسب زندگی روزمره باشند.از پاییز ۱۳۹۶ شهرزاد هزاره نژاد و خشایار بیطاری فعالیت‌های این گروه هنری را پیش بردند.

چاروچرخ در لغت به معنای کوره و چرخ سفالگری است؛ چار مخفف چهار عنصر طبیعت (آب، باد، خاک، آتش) و چرخ ایهام به چرخش این چهار عنصر و توازن آن در طبیعت دارد.

از سال ۱۳۹۸ با راه اندازی خط تولید لباس های دست دوز تحت عنوان ” چاروپود” وارد عرصه ی پوشاک شد. چاروپود قصد دارد تا با تولید لباس از الیاف طبیعی و طراحی البسه ی ساده و در عین حال خلاقانه جای خود را در کمد لباس های شما باز کند.

هدف گروه هنری چاروچرخ تولید محصولاتی با کیفیت مطلوب و در عین حال با قیمت مناسب و مردمی به صورتی که مجموعه محصولات چاروچرخ بتواند در سبد خرید هر قشری از جامعه جای بگیرد است.

خاک موسیقی احساس تورا می‌شنود!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

برند‌هایی مثل چاروچرخ، هنر سرامیک ایرانی را با سبک زندگی امروز هماهنگ کردند!

طراحی وب‌سایت معرفی کسب‌وکار

نوشتن یک متن در رابطه با کاری که برای وبسایت تک‌صفحه چاروچرخ انجام شده (توسط هومن نوشته شود)

طراحی یک وب‌سایت تک‌صفحه، به طوری که تمامی خواسته‌های مورد نظر از یک وبسایت معرفی کسب‌وکار را داشته باشد، معمولا کار آسانی نیست!

تیم ما در این پروژه:

حامد پناهی

موسس، مدیر استودیو/ طراح/ تدوین‌گر

هومن معین

طراح و توسعه دهنده وب

تاریخ کاظمی

فیلمبردار/ تدوین‌گر

اگر می‌خواهید این صفحه را به اشتراک بگذارید:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email